592194&width=750&height=159&zwidth=750&zheight=158&x=375&y=79

Kundekort - Knytt gjestene til din restaurant

RMSV har et innebygget kunderegister som kan brukes for stamgjester, personal m.m. Du kan enten benytte deg av eksisterende adgangskort i din bedrift, lage egne kort for forskjellige anledninger eller lage egne kort som dine gjester kan bruke som betalingskort. Kortene registreres i rms der du knytter kortet opp mot firma/avdeling
og person.
Noen fordeler med dette er at kundene slipper å ha kontanter med seg for å handle, i tillegg til at det er mulig å gi rabatter og spesialpriser til den enkelte. Restauranten oppnår mersalg gjennom enklere betalingsmiddel og forenkler administrasjonen..
Alle faktureringsgrunnlag tas enkelt ut av rms for en valgfri periode.
Gjesten kan også få en detaljert beskrivelse av alle sine innkjøp med produktnavn, klokkeslett og pris
Rapportene kan enkelt eksporteres til Excel eller tekst fil for importering i andre systemer, som feks. lønnsystem.
 
Adgangskort - Personalet i bedriften benytter seg av sitt eksisterende adgangskort til å betale med i kassen. Den ansatte kan også benytte samme kortet for representasjon, men da belastes en representajonskonto istedenfor den ansattes personlige konto. En gang per valgfri periode faktureres den ansatte/avdelingen internt..
 
Debetkort - Istedenfor lunsjbonger kan gjesten kjøpe et forhåndsladet kort med et valgfritt beløp. Når kortet er tomt, kan det igjen lades i kassepunktet eventuellt i en egen ladestasjon for videre bruk. Valgfri rabatt kan knyttes til hvert enkelt kort.
Bonus-/Rabattkort - Denne type kort er ikke et betalingskort, men det gir gjesten rabatt eller en bonus på de kjøp som gjøres i restauranten.
 
Fordeler:
  • Øker ditt mersalg
  • Faktureringsgrunnlag
  • Minsker kontant og bong håndtering
  • Knytter gjesten til restauranten
  • "Lån" penger av dine ansatte
  • Større kunnskap om dine gjesters innkjøp
  • Flere kortmuligheter
 
Ladestasjon - Oppvaluering
Vi har nå mulighet til å la kunden oppvaluere sine kort via web side. Kunden får sin egen innlogging hvor de også kan sjekke saldo og hva som er handlet til hvilke tid.
Det er selfølgelig også mulig å sette opp egne ladestasjoner i lokalene eller å la kundene oppvaluere i kassepunktet.